آیا ونیر دندانهای واقعی شما را خراب می کند؟

برای داشتن لبخند زیبا، وجود دندان های زیبا یکی از مهم ترین المان ها است. هر کسی آرزو دارد دندانهای سفید براق داشته باشد، اما متأسفانه به دلایل بسیاری، دندانها کمی زرد رنگ می شوند. نکته بدتر این است که اگر مصرف کننده مکرر سیگار هستید، ممکن است روی دندان ها علائم قهوه ای لکه دار ایجاد شود. پوسیدگی دندان نیز یک مشکل شایع است و باید بدانید که دندان شما شکننده شده و همچنین از نظر شکل نامناسب خواهد شد. به دلیل پوسیدگی، شکافهای بزرگی بین دندانها به چشم می خورد و به وضوح این مورد از نظر ظاهری و زیبایی کلی شما خوشایند نیست. اگر با این مشکلات روبرو هستید، می توانید با روکش های دندان لبخند زیبای خود را پیدا کنید.

آیا ونیر لثه شما را آزار می دهد؟

استفاده از روکش پرسلن امن ترین و همچنین یک روش بدون درد برای ترمیم زیبایی دندان ها است. روکش پرسلن در واقع روکش چینی در اطراف دندانهای پوسیده اصلی شماست. دندانپزشکان حرفه ای می توانند روکش را با دقت اعمال کنند. پس از آن، می توانید دندانهای براق و کاملاً مرتب داشته باشید. روکش پرسلن برای مدت طولانی نیز باقی می ماند.

آیا دندانها با ونیر آسیب می بینند؟

روکش پرسلن به هیچ وجه به دندانهای طبیعی شما آسیب نمی رساند. در حقیقت، از دندانهای طبیعی شما در برابر پوسیدگی بیشتر و همچنین آسیب های دیگر محافظت می کند. دندانهای شکننده می توانند خطرناک باشند، زیرا در هر زمان ممکن است تجزیه شوند. با روکش، ورقه چینی در اطراف دندان ها اضافه می شود تا استحکام بخشد. شما می توانید بعد از استفاده از روکش های دندانی توسط دندانپزشکان زیبایی، با دندان های خود فعالیت های همیشگی را انجام دهید. در جویدن غذاها مشکلی ایجاد نمی شود. به دلیل ونیرها هیچ گونه درد در دندان و لثه نخواهند داشت. آنها کاملاً بی خطر و غیر سمی هستند.

مزایای ونیرها

ونیرها هیچ اثر مضر ندارند و از این گذشته مزایای زیادی در عرضه دارد. اول از همه ، به بازگرداندن یک لبخند زیبا کمک می کند. دندانهای لکه دار یا رنگی و دندانهای پوسیده شما کاملاً پنهان خواهند بود. بنابراین ، لبخندهای شما با دندانهای براق و کاملاً مرتب بهتر خواهد شد. ونیر از پوسیدگی بیشتر دندان ها محافظت می کند. همچنین شکاف بین دندان ها را بسته و این به حفاظت صحیح دندان ها کمک می کند.

لیست سایر مقالات دندانپزشکی دکتر کیخا